Wednesday, October 7, 2009

What a busy night...

Mana tak busy...semua kerja kerja aku untuk hari ni aku membawa ke malam...ye la, siang hari aku terpaksa melayan anak aku yang kecik tu, main playstation...aku kena hantar anak aku yang beso pegi mengaji..siapkan makanan untuk diaorg..mmm, jadi Mr. MAMA la aku...Tu la yang agak lece kalau Home Office ni.., haaa, time malam malam camni le aku perabiskan keje keje aku siang tadi...siap je aku terus e mail pada client aku...so esok pepagi bile diaorng masuk keje dan masa aku masih lagi berdengkur diaorg bole le view keje keje aku yg dah siap...haaaa terror tak...Tapi yg lecehnye bile ada perubahan je, terus berdering phone aku time aku tgh tido...

Okay ni antara keje keje aku yang dah siap malam ni...

- DESIGN UNTUK BANNER FELDA PROPERTIES..


- DESIGN UNTUK COVER MAGAZINE EXPATRIATE September Issue
ni dah design ketujuh dan kelapan dah ni...client ni agak fusy sikit..asyik tukar je...lantak le kome janji bayo...





- DESIGN UNTUK MASA KE MASA magazine ad



- DESIGN UNTUK FXMALAY Dinner 2009 - concept Black & Orange night.
so okay semua..thanks for view or comment my blog..see ya...

No comments:

Post a Comment